La campanya, impulsada per Cooperatives Agroalimentàries d’Espanya i les federacions regionals de Múrcia, Aragó, el País Valencià i Catalunya, impulsa el consum de la fruita de pinyol a través de xarxes socials
A principis del mes de maig es va llançar la campanya ‘Bones fins a l’Os ‘, una iniciativa impulsada per Cooperatives Agroalimentàries d’Espanya i les federacions regionals de Múrcia , Aragó , Comunitat Valenciana i Catalunya , amb l’objectiu de fomentar el consum de les fruites de pinyol a nivell nacional.
Així, durant les primeres setmanes de la campanya d’aquest 2023, que arrenca a la Regió de Múrcia gràcies a les varietats més primerenques, s’han mostrat els beneficis per a la salut i la versatilitat d’albercocs, paraguaians i nectarina per incorporar-los a la dieta quotidiana.
Fruita de pinyol de temporada
En els propers mesos els tocarà el torn als préssecs, prunes i cireres de les zones col·laboradores de la campanya.
‘ Bones Fins a l’Os ‘ sorgeix de la necessitat d’augmentar el consum nacional d’aquestes fruites de temporada i, alhora, donar a conèixer amb més detall el treball realitzat per les cooperatives agroalimentàries a Espanya i la seva aportació al desenvolupament rural i l’economia local.
La campanya ‘Bones Fins a l’Os’, com ja s’explicava en el seu llançament, es desenvolupa principalment a les xarxes socials i estarà activa fins a finals de setembre, encara que l’objectiu dels impulsors del projecte és que estigui activa durant cada temporada.
Nova pàgina web
Compte amb una pàgina web, www.buenashastaelhueso.es, on tots els consumidors podran trobar des d’una detallada informació de les característiques de cadascuna d’aquestes fruites, fins a receptes saludables o dades de les cooperatives productores i els seus agricultors.
A més, tot el material audiovisual de la campanya és difós a través de les principals plataformes i xarxes socials com Instagram , Facebook , Twitter , TikTok o YouTube .
Des de les Cooperatives Agroalimentàries animen tots els consumidors a que ” descobreixin i s’uneixin a aquesta campanya, perquè les fruites de pinyol ocupin el lloc que mereixen a les llars espanyoles “, a més de ” viure un estiu ple de salut i benestar , gaudint alimentant-se d’una manera totalment sana i natural ” amb el consum de les fruites de pinyol de temporada.