Cooperatives Agroalimentàries d’Espanya i les federacions regionals de Múrcia, Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya llancen una campanya amb l’objectiu de fomentar el consum de la fruita de pinyol entre els consumidors i difondre’n les bondats com a font de vitamines i de salut
Les cooperatives productores de fruita de pinyol, principalment préssecs , nectarines , albercocs , prunes , paraguaians i cireres , llancen a partir del dia 5 de maig la campanya ‘ Bones Fins a l’Os ‘, amb l’objectiu de fomentar el seu consum i difondre les seves bondats com font de vitamines i de salut .
Fruita de pinyol de temporada
Així, les fruites de temporada són les protagonistes d’aquesta iniciativa, ” on es presenten com l’opció més fresca i sucosa per fer front a l’estiu “, assenyalen des de Cooperatives Agroalimentàries d’Espanya i les federacions regionals de Múrcia , Aragó , Comunitat Valenciana i Catalunya . Com destaquen, “ el seu alt contingut en vitamines i minerals, i els seus beneficis per a la salut fan de les fruites de pinyol les millors aliades per a una dieta saludable ”.
La campanya ‘ Bones Fins a l’Os ‘ es desenvoluparà principalment en xarxes socials, des del maig fins a finals de setembre, i difondrà els beneficis del consum de fruita i el paper dels agricultors i les seves cooperatives per oferir als consumidors aliments sans i segurs, propers , i produïts de forma sostenible , recolzant l’ economia del medi rural i el futur dels milers d’explotacions familiars que viuen als nostres pobles.
Descobreix els perfils a les xarxes socials
Compte amb una pàgina web, www.buenashastaelhueso.es , on tots els consumidors podran trobar des d’una detallada informació de les característiques de cadascuna d’aquestes fruites, fins a receptes saludables o dades de les cooperatives productores i els seus agricultors.
A més, està previst que tot el material audiovisual de la campanya sigui difós a través de les principals plataformes i xarxes socials com Instagram , Facebook , Twitter o YouTube .
Des de les Cooperatives Agroalimentàries animen tots els consumidors a que ” descobreixin i s’uneixin a aquesta campanya, perquè les fruites de pinyol ocupin el lloc que mereixen a les llars espanyoles “, a més de ” viure un estiu ple de salut i benestar , gaudint alimentant – se d’ una manera totalment sana i natural ” amb el consum de les fruites de pinyol de temporada .