La campanya ‘Bones Fins a l’Os’ ​​es presenta a Fruit Logistica i creix per al 2024

Aquest any Andalusia i Extremadura s’uneixen a aquesta iniciativa que van començar l’any passat Aragó, Catalunya, la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia

07/02/24 – La campanya ‘Bones Fins a l’Os’, que fomenta el consum de fruita de pinyol, creix per al 2024. Aquesta iniciativa, que l’any passat van començar de la mà Cooperatives Agro-Alimentàries d’Espanya i les federacions regionals d’Aragó, Catalunya, el País Valencià i la Regió de Múrcia, aquesta edició suma a Andalusia i Extremadura.

Una campanya que s’ha presentat avui 7 de febrer a Fruit Logistica 2024, fira líder del comerç hortofructícola global que se celebra aquesta setmana a Berlín, amb l’assistència dels representants de les diferents federacions agroalimentàries. Un espai molt adequat ja que de les prop de 1.700.000 tones de fruita de pinyol que es produeixen a l’any a Espanya, gairebé la meitat es destinen a exportació.

“Ha estat una gran oportunitat traslladar aquesta acció més enllà de les nostres fronteres, i en una fira tan important com aquesta, donant més visibilitat a una campanya de la qual ens sentim molt orgullosos, i més després de l’èxit de la seva primera edició” , assenyalen els seus responsables.

D’abril a setembre

La campanya començarà a l’abril i durarà fins al setembre, on un any més les fruites de temporada (préssec, nectarina, albercoc, pruna i cirera) seran les protagonistes. Aquesta proposta, aquesta proposta, que uneix sabor, salut i entreteniment, té com a principal objectiu fomentar-ne el consum i difondre’n els beneficis com a font de vitamines i de salut.

Tornaran a través de les seves diferents xarxes socials amb més continguts audiovisuals i gràfics a, Instagram, Facebook, X, Tik Tok i YouTube. A més, compta amb la seva pròpia pàgina web (www.buenashastaelhueso.es), on tots els consumidors podran trobar informació més detallada de cadascuna de les fruites, característiques, continguts sobre salut, receptes i cooperativisme.

L’edició inicial -desenvolupada durant la campanya de producció de 2023- va obtenir en total set milions i mig de reproduccions de vídeos, arribant a més de nou milions de comptes. Aquest any la campanya ve carregada de novetats i va un pas més enllà: nous continguts i més sorteigs, posant en valor no només els beneficis del consum de fruita, sinó també el paper que exerceixen els agricultors i cooperatives. “Oferim un producte de proximitat, sa i segur, produït de manera sostenible, i que recolza lʻeconomia del món rural” , destaquen.