Posada en marxa per Cooperatives Agroalimentàries d’Espanya i les federacions regionals d’Aragó, Catalunya, el País Valencià i Múrcia, s’ha desenvolupat a les principals xarxes socials, aconseguint en total més de set milions i mig de reproduccions de vídeos i més de nou milions de comptes aconseguits
La iniciativa ‘ Bones Fins a l’Os ‘, que s’ha desenvolupat a les principals plataformes de xarxes socials, conclou després de cinc mesos, de maig a setembre, difonent i mostrant les bondats del consum de fruita de pinyol a les llars espanyoles.
Així, aquesta campanya, que s’ha articulat principalment a través de continguts audiovisuals a Facebook, Instagram, TikTok, YouTube i X (anteriorment coneguda com a Twitter), així com en una web dedicada pròpia, ha aconseguit en total més de set milions i mig de reproduccions de vídeos i més de nou milions de comptes aconseguits.
Préssecs, nectarines, paraguaians, albercocs, prunes i cireres han inundat telèfons, tauletes i ordinadors dels consumidors, destaquen des de l’organització de ‘Buenas Fins a l’Os’.
Els promotors d’aquesta iniciativa, Cooperatives Agroalimentàries d’Espanya i les federacions regionals d’ Aragó , Catalunya , Comunitat Valenciana i Múrcia , destaquen també les interaccions amb el contingut de la fruita de pinyol, amb més d’un milió set-cents mil de m’agrada, comentaris, continguts compartits o clics a les publicacions.
Amb més de 662 publicacions, i amb les dades obtingudes, s’ha aconseguit l’objectiu de difondre els beneficis del consum de fruita i el paper dels agricultors i les seves cooperatives per oferir als consumidors aliments sans i segurs, propers, produïts de forma sostenible, recolzant l’economia del medi rural i el futur dels milers d’explotacions familiars que viuen als nostres pobles ”, destaquen des de l’organització de la campanya.
Aquest format, barrejant humor, salut, sabor, amb les fruites de pinyol al centre de l’acció, ha demostrat tenir efectivitat per captar l’interès dels usuaris i generar l’engagement desitjat ”, destaquen des de l’agència de comunicació a càrrec de la campanya, Verabril Comunicació i Audiovisual.
Tot i que la iniciativa mantindrà la seva activitat també durant els mesos d’hivern, ja s’està treballant en l’elaboració de la campanya del 2024, la qual, a més dels populars sorteigs de fruita de pinyol i el contingut audiovisual didàctic, inclourà novetats importants.
La pàgina web, www.buenashastaelhueso.es, així mateix es manté perquè “ tots els consumidors trobin des d’una detallada informació de les característiques de cadascuna d’aquestes fruites, fins a receptes saludables o dades de les cooperatives productores i els seus agricultors ”.