· Aquest any s’incorporen Andalusia i Extremadura, que se sumen en aquesta iniciativa a Aragó, Catalunya, Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia ·
· La passada edició va obtenir un total de total set milions i mig de reproduccions de vídeos, arribant a més de nou milions de comptes ·
15/04/24 – La família de ‘Bonas Fins a l’Os’ està de tornada. Una campanya que aquest 2024 suma nous integrants, de la mà de dos marcats protagonistes: el sabor i el caràcter saludable dels seus préssecs, nectarines, albercocs, prunes i cireres.
I és que aquesta iniciativa, que va néixer l’any passat de la mà de Cooperatives Agro-Alimentàries d’Espanya i les federacions regionals d’Aragó, Catalunya, el País Valencià i la Regió de Múrcia, suma aquest any a les d’Andalusia i Extremadura.
Aquesta estratègia, l’entorn d’acció de la qual són les xarxes socials, té com a principal objectiu fomentar el consum de fruita de pinyol entre la població de totes les edats. Per això, a través dels seus comptes a Instagram, Facebook, X, Tik Tok i YouTube llança missatges audiovisuals i gràfics per aconseguir l’atenció del públic en general.
Inici destacat
Les dades de l’any passat, que va ser la primera d’aquesta proposta, van ser molt destacades. Com a principal dada, la campanya va aconseguir un total de total set milions i mig de reproduccions de vídeos, aconseguint més de nou milions de comptes.
“El nostre objectiu és establir un equilibri entre informació i entreteniment, on les nostres mascotes són la part divertida d’un missatge que remarca les característiques positives de les nostres fruites de pinyol: les seves aportacions beneficioses al nostre paladar ia la nostra salut” , assenyalen des de ‘Buenas Fins al Os’.
A més, la campanya -que cobra tota la seva intensitat de finals d’abril a mitjans de setembre- compta amb la seva pròpia pàgina web ( www.buenashastaelhueso.es ). Els consumidors hi poden trobar informació detallada de cadascuna de les fruites, així com continguts sobre salut, notícies, receptes, dades sobre cooperativisme agrícola…
Més sortejos i vídeos
Després de l’èxit de l’edició anterior, aquesta ve carregada de novetats i va un pas més enllà: nous continguts audiovisuals i gràfics, i més sortejos, posant en valor no només els beneficis del consum de fruita, sinó també el paper de pagesos i cooperatives . “Oferim un producte de proximitat, sa, deliciós i segur, produït de manera sostenible, i que dóna suport a l’economia del món rural” , destaquen els responsables.
Aquesta campanya 2024 es va presentar el passat mes de febrer a Fruit Logistica, fira líder del comerç hortofructícola global que se celebra a Berlín. A aquest acte inaugural a sòl alemany van assistir representants de les diferents federacions agroalimentàries participants.