El flow del préssec aspira a cançó de l’estiu amb ‘Buenas Fins a l’Os’

Aquesta campanya ha llançat a les seves xarxes socials una divertida cançó a ritme reggaetó i trap

En aquesta iniciativa hi participen les federacions agroalimentàries regionals d’Aragó, Andalusia, Catalunya, Comunitat Valenciana, Extremadura i Regió de Múrcia.

12/06/24 – Préssec Flow. Aquest és el títol de la cançó que, a ritme de reggaetó i trap, ha llançat la campanya ‘Bonas Fins a l’Os’ ​​a les seves xarxes socials i que aspira a tot. És la nostra cançó de l’estiu. És curteta, adaptada a l’actual consum en línia, però no te la pots treure del cap, com la nostra fruita de pinyol” , assenyalen divertits els responsables de la campanya.

Amb un vídeo tan cridaner com divertit protagonitzat per un préssec abillat amb gorra i ulleres de sol, l’enganxós tema rima les virtuts d’aquesta fruita o l’important paper de les cooperatives agroalimentàries en la seva producció. A més, també recorda que aquesta fruita és per a tots els públics i té cabuda en l’elaboració de molts plats.

“Volem arribar al gran públic amb una barreja d’informació i entreteniment, centrant el nostre missatge en dos aspectes principals, el sabor i el caràcter saludable de les nostres fruites de pinyol” , expliquen a ‘Buenas Fins a l’Os’, campanya on els protagonistes són tant préssecs com nectarines, albercocs, prunes i cireres.

A les xarxes socials

Aquesta estratègia, l’entorn d’acció de la qual són les xarxes socials, té com a principal objectiu fomentar el consum de fruita de pinyol entre la població de totes les edats. Per això, a través dels seus comptes a Instagram, Facebook, X, Tik Tok i YouTube llança missatges audiovisuals i gràfics per aconseguir l’atenció del públic en general.

La campanya ‘Bones Fins a l’Os’ ​​va néixer l’any passat amb grans resultats: un total de total set milions i mig de reproduccions de vídeos, aconseguint més de nou milions de comptes. De la mà de Cooperatives Agro-Alimentàries d’Espanya, van començar les federacions regionals d’Aragó, Catalunya, el País Valencià i la Regió de Múrcia, a les quals aquest any s’han sumat les d’Andalusia i Extremadura.

A més, la campanya -que cobra tota la seva intensitat de finals d’abril a mitjans de setembre- compta amb la seva pròpia pàgina web ( www.buenashastaelhueso.es ). Els consumidors hi poden trobar informació detallada de cadascuna de les fruites, així com continguts sobre salut, notícies, receptes, dades sobre cooperativisme agrícola…